Sunday, September 18, 2011

FOTO

Gençlerle gençleşelim güzelleşelim Bu hafta çok sevdiğim bir arkadaşımla cumartesi günü için sözleştik. Tuğrul Karacan, o bir sanat öğrencisiydi, Bilgi Üniversitesinde sinema okuyordu bitirdi. Şu meşhur yer demeyeceğim. Aslında kendisi grafik sanatçısı bir sürü karakter tasarladığı, çizimler yaptığı oluyor. Fotoğrafa da ilgisi vardır, uzun zamandır, kendisine fotoğraflarımı çeker misin? diyordum, o da bana uzun zamandır abi beni de gezdirir misin? diyordu. Sonunda bu cumartesi gelmek isteyen 2 arkadaşa daha haber verip buluştuk. Çekimler için yine Şile'yi kullandık. Giderken ben Tuğrul'u artçı yaptım. Furkan fotolarımızı çekti. Dönerken ben tek bindim hem Furkan hem de Tuğrul iki ayrı kamerayla fotoları çektiler. Bu arada kendisi de bir zamandır motorsiklet kullanan Mehmet kardeşim de şoförlüğümüzü yaptı, ve fotoğrafçıların en uygun açılarda beni çekmesini sağladı. Kendilerine müteşekkirim.
Tuğrul üniversiteyi yeni bitirdi, Furkan üniversite öğrencisi. Mehmet'le ben uzun yıllar önce mezun olduk, artık evli ve çocukluyuz. Gençlerden biri grafik sanatçısı olmak istiyor diğeri de oyun sektöründe çalışmak. Tuğrul hayata estetik, anlam yönüyle bakan biri, yaptığı her işte anlam, neden, farklılık arıyor. Furkan oyun dünyasının içinde doğup büyümüş. İkisi de çok pozitif adamlar. Ben herhalde onların bu pozitifliklerinden çok etkilendim. Biz onların yaşındayken bu kadar hevesli bu kadar pozitif miydik? kendime soramadan edemedim.
Gerçekten harika bir gün yaşadık, önce gidip Şile'de iskelenin orada güzel bir kahvaltı yaptık, sonra da kumsalda oturup, biraz yüzüp, keyifli bir sohbet yaptık. Gençlik ne güzel şey, özellikle üniversite zamanları, adamlar gerçekten enerji ve heyecan dolular. Biz de genciz ancak evli ve iki çocuklu... Kendimi yaşlı gibi hissetmedim ama o yaş grubundan belirli bir uzaklığa sahip olduğumu hissettim. Nasıl hissettiklerini biliyorum, önünde hayalini kurdukları bir dünya var, bir de yüzleşmek zorunda oldukları günlük bir hayat. Hayallerinden şimdilik uzaklar ancak peşini bırakmayacaklarına eminim. Bırakmasınlar da, bu hayat hayaller olmadan ne işe yarar?
Bu konuda çok şey yazmak isterdim, hala da isterim, aklıma geldikçe yazıp güncelliyor olacağım. Sizi harika fotolarla başbaşa bırakayım....

1 comment:

  1. Savas abi,yazdiklariniz icin tesekkur ederim bu tamamen sizin iyiliginizden kaynaklaniyor.Motorla grup surusunun gercek anlamda keyif oldugunu bende TRIO da gordum.Gerektigin de virajlarin keyfini cikararak yuksek tempo da gerektiginde de sakin ama kesinlikle her zaman guvenligi on planda tutarak suruyoruz.Bu konuda sizin grubun hizini ayarlamanizin cok buyuk payi var.Hic de az olmayacak kadar birlikte yol yaptik cok sukur sikinti olacak hic bir pozisyon da kalmadik.Her turumuz da mutlaka Halil in bahsi geciyor, bende hem kendisini hemde ince esprilerini ozluyorum.InsaAllah yakinda yine TRIO yollarda olacak.Halilin de dedigi gibi FORZA TRIO-GORUSEMEZSEK GORUSURUZ :-)

    ReplyDelete