Monday, September 05, 2011

BİRAZ DA AKSESUAR

Bugün size kullanmaktan fevkalade keyif aldığım iki üründen bahsedeceğim. Biri montum diğeri de yazlık yarım botum. İkisini de yurtdışından aldım. Hem kısaca ürünlerden hem de getirme şeklinden bahsedeyim. Şimdiye kadar doğru aksesuarları bulana kadar çok para harcadığımdan iyi ürünleri buradan paylaşmanın iyi bir şey olduğunu düşünüyorum. Benim bir sürü aksesuar elimde kaldı, ya arkadaşlara hediye ediyorum ya da dolaplarda duruyor. Spidi Netwin H2Out Mont Montumu bu yazın başında amazon.com dan getirttim. Topkapı'dakı PTT gümrüğünde teslim ettiler. Kişisel kullanım mı yoksa ticari amaçla mı getirttiğimi sordular ben de kişisel kullanım deyince, koliyi teslim ettiler.
Montun bence en büyük özelliği hem yazlık hem de kışlık olması. İçliği taktığınızda en alasından kışlık bir mont oluyor, çıkarınca da gözenekli tam yazlık bir mont haline dönüşmesi. Gerçekten ayarını çok iyi tutturmuşlar. Diğer bir özellik tam göğüs korumaya sahip olması, tam göğse gelecek şekilde monta dört yerden çıt çıtla tutturuyor, fermuarı üstüne çekiyorsunuz. Özel bir maddeden yapılmış, oldukça özel bir madde, hafif ve sağlam. Sırt koruma, omuzlar ve dirsek koruma zaten standart olarak tüm montlarda var. Korumaların çok özel hafif bir maddeden yapılmış olması, ayrıca kumaşının da çok ince sentetik fiber elyaftan üretilmesi montu çok hafif yapmış. Normalde tam korumalı montlar oldukça ağır olur. Mont su geçirmiyor, ancak hava alıyor. İki farklı askıyla pantolona bağlanınca beliniz hiç açılmıyor. Gayet kullanışlı cepleri var ve oldukça şık tasarlanmış. Benim için diğer anlamlı bir özelliği de şu, cepleri gözenekli ince kumaştan yapıldığından, köprüden ya da gişelerden geçerken OGS cihazını cepten çıkarmak zorunda kalmıyorsunuz. OGS cihazını ön cama monte etmek durumunda da kalmıyorum. Sadece cebimde duruyor. Siz şimdi, "bu ne ya? motorlara OGS cihazı veriliyor mu?" diyeceksiniz.. Ancak ben önceden almıştım.
Tam Korumalı Yazlık Bot Dainese Scarpa Dyno İkinci ürünümüz tam korumalı ve tam yazlık yarım bot. Bahar ve yazın sıcak günlerinde motorcuların en önemli sorunlarından biri ayakkabı tercihi. Ayağı serin tutacak günlük ayakkabı giyseniz güvenli olmuyor, güvenli bir bot giyseniz ayaklarınız haşlanıyor. Gerçekten can sıkıcı bir durum. Ayakkabıyı Dainese geliştirmiş. Herşeyiyle bir yarış motoru ayakkabısı ancak o kadar güzel tasarlanmış ki, giymesi çok kolay, ayakta çok şık duruyor, gözenekleri sayesinde süper hava alıyor bu da sıcak havalarda süper bir konfor demek.
İncik kemikleri koruma, taban koruma, ön koruma herşey düşünülmüş. Bu ayakkabı Türkiye'de maalesef yok. TR de aksesuar satanlar genelde 3-5 sene önce getirdikleri stokları eritme derdinde olduklarından yeni modelleri pek getirmiyorlar.

No comments:

Post a Comment